Description
CONDITII GENERALE privind REZERVAREA si DESFASURAREA EXCURSIILOR
Program de rezervari la telefon 0721334444:
LUNI – VINERI, intre orele 09:00-19:00.
In cazul in care nu va putem prelua apelul, trimiteti pe WhatsApp pe nr 0721334444, Mesaj de Rezervare. Exemplu:
Numele excursiei – O zi la …..(dupa caz)
Data efectuarii excursiei – ……
Locul de imbarcare – Galati/Braila (dupa caz);
Nume si prenume călător/călători (dupa caz – se vor transmite toate numele – in cazul rezervarii pentru mai multe persoane)
In urma mesajului de rezervare completat si trimis, veti primi in cursul zilei, mesajul de confirmare al rezervarii (in cazul in care mai sunt locuri disponibile)
Din momentul primirii in scris a confirmarii de rezervare aveți:
– 7 zile calendaristice (plata integrala) – cand plecarea in excursia rezervată, se face cu mai mult de 30 zile;
– 2 zile lucrătoare (plata integrala) – cand plecarea in excursia rezervată, se face in mai putin de 30 zile.
Rezervarea se ANULEAZĂ AUTOMAT dupa acest interval de timp, fara înștiințare, in cazul in care nu ati facut nicio plata
Distribuirea locurilor in autocar, se face în funcție de data la care ati achitat integral pachetul turistic rezervat
Mesajul de informare cu privire la ziua si ora plecarii, locul de imbarcare, nr autocarului si locul/locurile ce le veti ocupa in autocar, se transmite pe WhatsApp, cu 2-7 zile inainte de plecare.
Obiecțiile cu privire la mesajul de informare primit, se aduc in ziua primirii mesajului, cel tarziu a 2-a zi.
Daca din diferite motive, nu mai puteti calatori, va rugam sa trimiteti pe altcineva in locul dvs.
Plata integrală a excursiei, NU SE RESTITUIE (a se lua la cunostinta: CONDITIILE de RETRAGERE, ANULARE si PENALITATI
Se va restitui contravaloarea integral achitata, daca nu se intruneste grupul minim de participanti, iar agentia anuleaza deplasarea.
MĂSURI DE SIGURANȚĂ:
* Este INTERZIS in interiorul autocarului: distrugerea/ruperea de obiecte/bunuri (perdele, măsuțe, tapiserii, etc), lipirea/infundarea si/sau blocarea sistemului de climatizare. Orice problema aparuta pe durata transportului, se discuta cu șoferul/insotitorul de grup;
* Este INTERZISA ocuparea unui alt loc in autocar, fara instiintarea si permisiunea insotitorului de grup.
* Este INTERZISA plata la autocar a contravalorii excursiei
* Este INTERZIS pe timpul transportului cu autocarul: consumul de alimente, mersul/statul in picioare pe culoar, ascultarea de muzica in boxe portabile proprii (se poate face acest lucru doar in castile personale), fumatul, consumul de alcool sau substante interzise. Turistii al caror comportament este inadecvat, indecent si lipsit de respect fata de ceilalti turisti, vor fi debarcati in prima gara CFR cu penalizare de 100% din pretul pachetului turistic.
Grup minim: 32 persoane.
OBSERVATII:
*tarifele de intrare la obiectivele turistice se achita la fiecare obiectiv in parte si se pot modifica de catre autoritatile locale independent de agentie;
*insotitorul de grup poate modifica orarul si ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fara a afecta structura programului;
*conform reglementărilor internaționale, serviciile de ghidaj in interiorul muzeelor pot fi asigurate doar de catre ghizii locali;
*agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
*agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
*agentia nu este raspunzatoare, in cazul in care documentele personale ale turistului, necesare efectuării calatoriei – NU sunt valabile, conforme, complete, deteriorate sau anulate.
Conditii pentru RETRAGERE, ANULARE si PENALIZARI:
a)25% din plata efectuata, daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii.
b)50% din plata efectuata, daca renuntarea se face in intervalul 29 zile – 15 zile inainte de plecare.
In cazul in care nu mai puteti călători din diferite motive, sumele achitate nu se returneaza, dar puteti sa trimiteti pe altcineva in locul dvs.
c)100% din plata efectuata, daca renuntarea se face in intervalul 14 zile – 0 zile inainte de plecare.
c)100% din pretul pachetului de servicii pentru neprezentarea la program indiferent de motivul invocat.
d)100% din pretul pachetului de servicii cand calatorul nu poate pleca in calatorie pentru ca documentele personale necesare efectuarii calatoriei nu sunt complete sau nu sunt conforme cu cerintele normelor legale in vigoare, cand calatorul este intors de la granitele Romaniei de catre politia de frontiera din motive ce nu tin de agentie sau calatorul nu este acceptat de catre organele de frontiera din tara de destinatie (valabil pentru calatoriile inafara Romaniei).
Nota:
– In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care ingreuneaza sau fac imposibila executarea pachetului de servicii de calatorie, turistul va beneficia de un VOUCHER emis de LUMINA TRAVEL (considerat anexa la contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, pentru intreaga suma achitată). Voucherul poate fi utilizat pana la sfarsitul anului curent, in vederea achizitionarii unui alt pachet similar propus de catre LUMINA TRAVEL, in calitate de organizator.
Prezentul document este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat. O data cu lansarea, rezervarea, acceptarea si plata pachetului turistic propus, clientul accepta Condițiile si Termenele de utilizare care respecta Legea Comerțului Electronic, Legea Contractelor la Distanta, Legea privind Protectia Datelor cu Caracter Personal, Legea Protectiei Consumatorului, si isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg prin cumpararea pachetului turistic propus.
Detalii si rezervari la 0721334444