
CONDITII GENERALE privind REZERVAREA si DESFASURAREA EXCURSIILOR

Program de rezervari la telefon 0721334444:
LUNI – VINERI, intre orele 09:00-19:00.

In cazul in care nu va putem prelua apelul, trimiteti pe WhatsApp pe nr 0721334444, Mesaj de Rezervare.

Exemplu:

Numele excursiei – …..(dupa caz)

Data efectuarii excursiei – ……

Locul de imbarcare – Galati/Braila/etc (dupa caz);

Nume si prenume călător/călători (dupa caz – se vor transmite toate numele – in cazul rezervarii pentru mai multe persoane)

In urma mesajului de rezervare completat si trimis, veti primi in cursul zilei, mesajul de confirmare al rezervarii (in cazul in care mai sunt locuri disponibile)

Din momentul primirii in scris a confirmarii de rezervare aveți:
– 7 zile calendaristice (plata: avans min 300 lei/pers sau integrala) – cand plecarea in excursia rezervată, se face cu mai mult de 30 zile;
– 2 zile lucrătoare (plata integrala) – cand plecarea in excursia rezervată, se face in mai putin de 30 zile.

Distribuirea locurilor in autocar, se face în funcție de data la care ati achitat integral pachetul turistic rezervat

Mesajul de informare cu privire la ziua si ora plecarii, locul de imbarcare, nr autocarului si locul/locurile ce le veti ocupa in autocar, se transmite pe WhatsApp, cu 2-7 zile inainte de plecare.

Obiecțiile cu privire la mesajul de informare primit, se aduc in ziua primirii mesajului, cel tarziu a 2-a zi.

Daca din diferite motive, nu mai puteti calatori, va rugam sa trimiteti pe altcineva in locul dvs.

Plata avans/integrală a excursiei, NU SE RESTITUIE decat conform conditiilor (a se lua la cunostinta: CONDITIILE de RETRAGERE, ANULARE si PENALITATI

Se va restitui contravaloarea integral achitata, doar in conditiile in care nu se intruneste grupul minim de participanti, iar agentia este nevoita sa anuleaze deplasarea.

VA RUGAM SA SUNATI LA NR 0721334444, IN CAZUL IN CARE:
*doriti anularea/modificarea rezervarii;
*doriti imbarcarea din alt oras;
*pentru orice alte informatii suplimentare.

MĂSURI DE SIGURANȚĂ:

Persoanele care DORESC imbarcarea din alt loc/oras decat cel stabilit de catre agentie: PAPADIE – GALATI si CATEDRALA – BRAILA, au OBLIGATIA sa anunte acest aspect din momentul rezervarii.

Persoanele care se cunosc cu probleme medicale, cu afectiuni locomotorii, cu intolelanta la alimente, alergice, astmatice sau cu afectiuni de orice natura, sunt OBLIGATE sa anunte acest aspect din momentul rezervarii.

Este INTERZIS in interiorul autocarului: distrugerea/ruperea de obiecte/bunuri (perdele, măsuțe, tapiserii, etc), lipirea/infundarea si/sau blocarea sistemului de climatizare. Orice problema aparuta pe durata transportului, se discuta cu șoferul/insotitorul de grup;

Este INTERZISA ocuparea unui alt loc in autocar, fara instiintarea si permisiunea insotitorului de grup.

Este INTERZISA plata la autocar a contravalorii excursiei

Este INTERZIS pe timpul transportului cu autocarul: consumul de alimente, mersul/statul in picioare pe culoar, ascultarea de muzica in boxe portabile proprii (se poate face acest lucru doar in castile personale), fumatul, consumul de alcool sau substante interzise.

Turistii al caror comportament este inadecvat, indecent si lipsit de respect fata de ceilalti turisti, vor fi debarcati in prima gara CFR cu penalizare de 100% din pretul pachetului turistic.

OBSERVATII:

agentia Lumina Travel recomanda atat incheierea unei polite de asigurare STORNO cat si a politei de asigurare medicala de calatorie;

prezentul program este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat.

tarifele de intrare la obiectivele turistice se achita individual sau la grup, la fiecare obiectiv in parte si se pot modifica de catre autoritatile locale, independent de agentie;

conform reglementarilor internationale, serviciile de ghidaj in interiorul muzeelor pot fi asigurate doar de catre ghizii locali;

insotitorul de grup poate modifica orarul si ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fara a afecta structura programului;

clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tara sau din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;

distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup;

Cazare in regim PARTAJ: Persoanele care calatoresc singure, rezerva in regim partaj, urmand a fi cazate cu una sau doua persoane participante, de acelasi sex, intr-o camera dubla/tripla, in functie de disponibilitatea unitatilor de cazare. In situatia in care partajul nu se inchide, turistii nu vor achita niciun cost suplimentar. Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei.

agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;

agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;

efectuarea partiala sau integrala a oricarei sume prin intermediul bancar/Card de Vacanta/POS reprezinta acceptarea pe deplin a termenilor si conditiilor prevazute in contractul de prestari servicii turistice (disponibil pe site)

Conditii pentru RETRAGERE, ANULARE si PENALIZARI:

25% din plata efectuata, daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii.

50% din plata efectuata, daca renuntarea se face in intervalul 29 zile – 15 zile inainte de plecare.

In cazul in care nu mai puteti călători din ORICE motive, sumele achitate NU se returneaza, dar puteti sa trimiteti pe altcineva in locul dvs.

100% din plata efectuata, daca renuntarea se face in intervalul 14 zile – 0 zile inainte de plecare.

100% din plata efectuata pentru neprezentarea la program indiferent de motivul invocat.

100% din plata efectuata, in cazul in care plata pentru serviciile turistice a fost facuta partial sau integral cu Card de Vacanta.

100% din plata efectuata cand calatorul nu poate pleca in calatorie pentru ca documentele personale necesare efectuarii calatoriei nu sunt complete sau nu sunt conforme cu cerintele normelor legale in vigoare, cand calatorul este intors de la granitele Romaniei de catre politia de frontiera din motive ce nu tin de agentie sau calatorul nu este acceptat de catre organele de frontiera din tara de destinatie (valabil pentru calatoriile inafara Romaniei).

Nota:
– In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care ingreuneaza sau fac imposibila executarea pachetului de servicii de calatorie, turistul va beneficia de un VOUCHER emis de LUMINA TRAVEL (considerat anexa la contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, pentru intreaga suma achitată). Voucherul poate fi utilizat pana la sfarsitul anului curent, in vederea achizitionarii unui alt pachet similar propus de catre LUMINA TRAVEL, in calitate de organizator.

Prezentul document este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat. O data cu lansarea, rezervarea, acceptarea si plata pachetului turistic propus, clientul accepta Condițiile si Termenele de utilizare care respecta Legea Comerțului Electronic, Legea Contractelor la Distanta, Legea privind Protectia Datelor cu Caracter Personal, Legea Protectiei Consumatorului, si isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg prin cumpararea pachetului turistic propus.