Descriere
PACHETUL NU INCLUDE:
* biletele de intrare la obiectivele turistice si religioase vizitate si nici ghizii pentru acestea;
* asigurare medicala;
* asigurare STORNO;
* alte mese in afara de cele prezentate in program
* cheltuieli personale sau alte cheltuieli
* excursii optionale (daca sunt propuse).
CONDITII GENERALE PRIVIND REZERVAREA SI DESFASURAREA EXCURSIEI
Rezervarile se fac DOAR telefonic la nr 0721334444, LUNI – DUMINICA, intre orele 09-19.
Din momentul primirii in scris a confirmarii de rezervare, excursia se poate achita, INTEGRAL sau PARTIAL (min 200 lei/pers – distribuirea locului in autocar se face doar dupa plata integrala a pachetului turistic rezervat).
REZERVAREA SE ANULEAZA AUTOMAT, FARA INSTIINTARE, IN CAZUL IN CARE NU SE ACHITA AVANS IN TERMEN DE 3 zile lucratoare DE LA PRIMIREA CONFIRMARII DE REZERVARE.
NOTA: Locurile in autocar se distribuie incepand cu prima bancheta in functie de data platii INTEGRALE a pachetului turistic rezervat.
Turistii care au achitat partial excursia, au obligatia de a achita diferenta cu minim 21 zile calendaristice inainte de data plecarii.
EXCEPTIE – fac turistii care rezerva si achita integral, in ultimele 21 zile dinaintea plecarii, in cazul in care mai sunt locuri disponibile.
VA RUGAM SA SUNATI LA NR 0721334444, IN CAZUL IN CARE:
*doriti anularea/modificarea rezervarii;
*doriti imbarcarea din alt loc de imbarcare;
*pentru orice alte informatii suplimentare.
AGENTIA NU-SI REZERVA DREPTUL SI NICI NU ARE OBLIGATIA DE A CAUTA INLOCUITOR PENTRU PERSOANELE CE AU PLATIT AVANS/INTEGRAL SI NU MAI POT CALATORI, SI NICI NU PERCEPE TAXA PENTRU SCHIMBARE DE NUME
NOTA:
Ora de plecare, locul de imbarcare, distribuirea locurilor in autocar si numarul de inmatriculare al autocarului, se comunica turistilor, cu 2 – 7 zile calendaristice inainte de efectuarea excursiei.
ATENTIE:
Persoanele care DORESC imbarcarea din alt loc decat cel stabilit de catre agentie: PAPADIE – GALATI si CATEDRALA – BRAILA, au OBLIGATIA sa anunte acest aspect din momentul rezervarii.
Persoanele care se cunosc cu probleme medicale, cu afectiuni locomotorii, cu intolelanta la alimente, alergice, astmatice sau cu afectiuni de orice natura, sunt OBLIGATE sa anunte acest aspect din momentul rezervarii.
* Este INTERZISA ocuparea unui alt loc in autocar, fara instiintarea si permisiunea insotitorului de grup.
* Este INTERZISA plata la autocar a contravalorii excursiei
* Este INTERZIS pe timpul transportului cu autocarul: consumul de alimente, mersul/statul in picioare pe culoar, ascultarea de muzica in boxe portabile proprii (se poate face acest lucru doar in castile personale), fumatul, consumul de alcool sau substante interzise. Turistii al caror comportament este inadecvat, indecent si lipsit de respect fata de ceilalti turisti, vor fi debarcati in prima gara CFR cu penalizare de 100% din pretul pachetului turistic.
Grup minim: 22 persoane.
Detalii si rezervari la tel. 0721334444
OBSERVATII:
* agentia Lumina Travel recomanda atat incheierea unei polite de asigurare STORNO cat si a politei de asigurare medicala de calatorie;
*prezentul program este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat.
*tarifele de intrare la obiectivele turistice se achita individual sau la grup, la fiecare obiectiv in parte si se pot modifica de catre autoritatile locale, independent de agentie;
*conform reglementarilor internationale, serviciile de ghidaj in interiorul muzeelor pot fi asigurate doar de catre ghizii locali;
*ghidul/ insotitorul de grup poate modifica orarul si ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fara a afecta structura programului;
*clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tara sau din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
*distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup;
*Cazare in regim PARTAJ: Persoanele care calatoresc singure rezerva in regim partaj, urmand a fi cazate cu una sau doua persoane participante, de acelasi sex, intr-o camera dubla/tripla, in functie de disponibilitatea locului de cazare. In situatia in care partajul nu se inchide, turistii nu vor achita niciun cost suplimentar. Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei.
*agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
*agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
*efectuarea partiala sau integrala a oricarei sume prin intermediul bancar reprezinta acceptarea pe deplin a termenilor si conditiilor prevazute in contractul de prestari servicii turistice (disponibil pe site)
Conditii pentru RETRAGERE, ANULARE SI PENALIZARI:
a)30% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii.
b)100% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face in intervalul 29 zile – 0 zile inainte de plecare.
In cazul in care nu mai puteti participa din diferite motive, sumele platite nu se returneaza, dar puteti sa trimiteti pe altcineva in locul dvs.
c)100% din pretul pachetului de servicii pentru neprezentarea la program indiferent de motivul invocat.
d)100% din pretul pachetului de servicii cand calatorul nu poate pleca in calatorie pentru ca documentele personale necesare efectuarii calatoriei nu sunt complete sau nu sunt conforme cu cerintele normelor legale in vigoare, cand calatorul este intors de la granitele Romaniei de catre politia de frontiera din motive ce nu tin de agentie sau calatorul nu este acceptat de catre organele de frontiera din tara de destinatie (valabil pentru calatoriile inafara Romaniei).
e)100% din pretul pachetului de servicii in cazul in care plata pentru serviciile turistice a fost facuta partial sau integral cu vouchere de vacanta.
Nota:
– In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care ingreuneaza sau fac imposibila executarea pachetului de servicii de calatorie, turistul va beneficia de un VOUCHER emis de LUMINA TRAVEL (considerat anexa la contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, pentru intreaga suma achitata). Voucherul poate fi utilizat doar integral pana la sfarsitul anului curent, in vederea achizitionarii unui alt pachet similar propus de catre LUMINA TRAVEL, in calitate de organizator.
Prezentul document este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat. O data cu lansarea, rezervarea, acceptarea si plata pachetului turistic propus, clientul accepta Condițiile si Termenele de utilizare care respecta Legea Comerțului Electronic, Legea Contractelor la Distanta, Legea privind Protectia Datelor cu Caracter Personal, Legea Protectiei Consumatorului, si isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg prin cumpararea pachetului turistic propus.
Detalii si rezervari la 0721334444